Tèxtil Volcànic ofereix 2 possibilitats als Usuaris d’adquirir els seus productes: 1) Recollida de la comanda per part de l’Usuari al domicili social d’Indústria del punt planic S.L. 2) Enviament, a través dels serveis d’un tercer, de la comanda a la direcció especificada per part de l’Usuari.
1) Recollida al domicili social d’Indústria del punt planic, S.L.
L’Usuari pot recollir la seva comanda al domicili social d’ ‘Indústria del punt planic, S.L.’ durant els 30 dies després d’haver-se fet efectiu el pagament de la comanda. L’Usuari podrà recollir la seva comanda en qualsevol moment contingut entre els dies i hores especificats:
- Horaris de recollida:
De dilluns a divendres de 16:00 a 20:00 (excepte festius)
Fora d'aquest horari contactar abans a idplanic@idplanic.com
- La direcció a la que pot acudir l’usuari a recollir la seva comanda és:
Indústria del punt planic, S.L.
Av. Mèxic, 32. 17800 Olot
Girona
2) Enviament nacional:
Tèxtil Volcànic es compromet a entregar els béns comprats per l’Usuari al domicili assenyalat pel comprador en el formulari de la comanda (no s’entregaran productes en apartats de correus ni locutoris) en el plaç estimat segons la destinació. Tèxtil Volcànic només fa enviaments en el territori nacional (dins d’Espanya), per altres destinacions posi’s en contacte amb nosaltres a través del correu idplanic@idplanic.com. Les despeses d’enviament seran abonades pel comprador.
a) En enviaments nacionals (dins d’Espanya) els productes adquirits s’entregaran en un període de 24 a 72 hores.
b) Els dies estimats perquè s’efectuï una entrega es calcularan en dies laborables, els caps de setmana i dies festius queden exclosos. No obstant, la demora per la coincidència amb dies no laborables no implicarà ni l’anul·lació de la comanda ni cap indemnització.
c) Una comanda es considera entregada en el moment que el transportista entrega el paquet o els paquets al client i aquest firma el document de recepció de l’entrega. Correspon al client verificar-ne l’estat en la recepció i indicar les anomalies a l’albarà de recepció de la comanda.
d) Les tarifes d’enviament inclouen IVA.
e) En cap cas hi ha venda contra reemborsament.
a) Si arriba malmès: el client haurà de reclamar abans de 24h a l’empresa de transport i informar a Tèxtil Volcànic especificant clarament el número de referència de la comanda (podrà informar a Tèxtil Volcànic a través de idplanic@idplanic.com o a través de l’apartat de contacte de Tèxtil Volcànic.
b) Si es retrassa l’entrega o s’extravia: caldrà avisar a apartir del 10è dia a data de la comanda a Tèxtil Volcànic al correu idplanic@idplanic.com
c) Si el producte no es correspon a la comanda feta pel comprador: caldrà avisar a Tèxtil Volcànic en el mínim termini possible (abans de 10 dies) al correu idplanic@idplanic.com
d) Si el producte no agrada: caldrà retornar-lo a Tèxtil Volcànic amb l’embalatge original amb ports d’enviament a compte del client, notificant-ho a idplanic@idplanic.com els motius de devolució, un cop Tèxtil Volcànic validi la devolució es retornarà l’import de la comanda via PayPal.
Seguiu-nos